Den där gången som inträffade alldeles för många dagar sen.



Det enklaste alternativet vore att glömma dig . radera varje tanke och spår.
Dina händer var så lena, precis som resten av din kropp.
Jag tror inte jag riktigt insett att jag saknar dina andetag.
Ditt sätt att röra och se på saker.
Den där blicken du alltid fick när du inte förstod vad jag menade.
Förvirrad och nyfiken.
och jag kunde inte ens se in i dina ögon.
För de var då de slog mig att jag var fast.
Och de spelar ingen roll hur många gånger jag säger till mig själv att de bara var inbillning.
jag startade de hela, men tog ett avslut innan de ens hann börja.
att såra eller bli sårad.
Jag trodde jag valde de rätta.
Men de blev svårare såhär.

Kommentarer
Postat av: Sabbi



Fram till 18.00 är det frågestund i min blogg, och eftersom DU är en gammal besökare hos mig så kan du passa på att fråga exakt vad du vill och jag kommer svara med 100 % ärlighet :) Puss på dig!

2008-09-02 @ 16:57:18
URL: http://fierce.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0