Tjenispenis.

Helt utmattad.

Helt onödigt att jag gick till skolan idag, var inte där igår så hade ingen aning om att de var friluftsdag och vi skulle få sluta efter, och jag skulle endå inte vara med på de, så jag slutade klockan 9 direkt.

en halvtimmes onödigt tvnyheter. dumma samling.
jag åkte hem och tänkte börja på veckouppgifterna, men den orken hade jag inte.
så de blev en lång runda med vovven för de var ju otroligt mysigt väder idag.
när sofia sen lyckades ta sig hem tog vi cyklarna och körde runt lite där vi inte hade varit förut.
Innan de var tid för henne att åka på träning och jag blev ensam igen.

en dusch senare sitter jag här och tänkte ta tag i någon veckouppgift. well om jag åtminstonde skriver ett svar blir jag nöjd.

chingching. smsa.


Kommentarer
Postat av: sofia w

sötisbarnet, äntligen bloggning igen? (:

2008-09-24 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0