Time for heroes

Lyckades ta mig till skolan idag, tro de eller ej, i tid till och med. Med tanke på vädret imorse slängde jag på mig en tjock mysig tröja ooch leggins. men oh de fick jag ångra sen när solen smög sig på något sådär vid eftermiddag.
Jag blev äntligen av med steg 13, så nu är de bara 5 steg kvar till godkänt, hehe here i go.

Hann inte göra så mkt mer förutom att försöka hitta en mer ingående beskrivning av brezjnevdoktrin& trumandoktrin, vilket inte var de enklaste de gick bara att hitta basfakta som man redan gått igenom ett antal gånger.

Så nu sitter jag bara och försöker städa mitt rum.
De är inte de lättaste , jag borde ha dött här , de märks att jag inte spenderar så mkt tid här inne.
Som igår jag såg knappt min tv för den var helt täckt av kläder,
på golvet ligger de fullt med papper och plastskedar.
Datan är omringad av underkläder
De ligger skivor precis överallt,
Hela fönsterbänken är fylld med aska från rökelser och stearin.
DET ÄR KAOS MED ANDRA ORD.

Så nu måste jag stressa och få bort de värsta innan Amanda kommer hit. ih vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0