Puss och adjö

Lite snabb uppdatering om igår och denna morgon, kan förvarna att de inte är något intressant att läsa om för tilfället.

Amanda kom då igår och höll mig sällskap medans jag försökte röja undan lite i mitt rum,

och den stora dammråttan gick till slut ner i damsugaren. var lite sadmoment att säga hejdå till den . hah


Tröttnade ganska fort på att städa så vi åkte ner till centrum och köpte Islatte medans vi väntade på Linda.

som var på väldigt gott humör. 

Någon timmes prat osv.

jag hade planerat att ta med mig kameran, men sen minns jag inte vad som hände och de blev inte så.

Jag åkte med Linda hem och vi Tog våra snögubbe-tekoppar och gick en promenad med hunden, med åsas stövlar på fötterna såklart.

imorse skjutsade hon mig hem och alldeles nyss var jag så dum att jag sprang ut till bussen för att åka till alby igen med Wilma när jag kom på att jag inte ska ta bussen fför än om en timme.
hah Jag får helt enkelt skylla mig själv att jag stressade så mkt.
VI hörs väll senare om jag har något bättre att komma med. ching ching.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0