När bomben faller vill jag vara där du är.

På grund av vissa komplikationer så blev de inte som planerat i förmiddags så jag fick ny tid nästa vecka då.
haha känner mig som en stammis där nu.

Vid tolv Tog jag och Wilma bussen från Alby, så man var väll tillbaka till skolan runt ett eller senare.
Helt onödigt om jag ska säga de för de fanns inga planer för att göra någonting.
Glömde helt bort samlingen också , satt ute med sonia på vägen.
Sen hade jag helt glömt bort att de var torsdag, så man fick ju sitta kvar en timme till på PH samtal.
argh.
Trots att jag bara har en sådär 5 bussstationer innan mig kändes resan som en evighet., och jag kan inte hjälpa att jag känner mig som en trasdocka som blivit nerstoppad i en unken leksakslåda när någon tröttnat och bara tas fram igen när de nya leksakerna blivit trasiga.

Ganska lättad blev jag när jag äntligen nådde min hållplats och var bjuden på fika hos grannis sofia.
Sprang hem och satte på mig myskläder innan sofias kompis Frida kom och vi tittade på Förortsungar, De var ganska lätt att räkna ut vad som skulle hända, men oh vilken söt film.
Skulle lätt kunna se den igen, men nu måste jag gå och kolla till min quorngryta och duscha. puss. smsa.
                                                                                            



sötgrannis


ofräsch och hund

Kommentarer
Postat av: sofia

oh hit me!

2008-09-04 @ 21:18:23
Postat av: Jessssica

du satt på toa !pussi

2008-09-05 @ 09:35:10
URL: http://etthundraelva.blogg.se/
Postat av: emma

VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-09-05 @ 17:30:06
URL: http://ehhma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0