j6kjdtkytkydtkyt

Åkte för att kolla Tumba Tattoo idag, men bläh de var stängt så får väll kolla om de är öppet på tisdag ist.
Fast jag skulle gärna vilja kolla förbi swahili bobs inne i stan.
Vi får se hur de blir.

Hela dagen idag har vi haft gäster, inte undra på att jag är helt slut i kroppen just nu.
ett under att jag kan sitta upp nu jag har somnat tre gånger idag redan haha
De har varit fullt hus här idag, småbarn, bullbak och grillning.
Så de var lite svårt att få vara ensam och helt ärligt vet jag inte varför jag inte frågade om någon ville hitta på något.
mitt misstag, istället stog jag nog i duschen i några timmar för att få vara ensam.
Som ett helt russin kom jag ut.

Jag kunde inte låta bli, herregud de har gått snart två år sedan och jag minns fortfarande när vi sprang och hämtade saker i hela huset, Vi bakade kanelbullar innan för att vi tittat på en kanelbulle film på hemkunskapen och jag hade en bruten handled.



Kommentarer
Postat av: emma

jag har fortfarande inte fattat anledningen till att ni klädde ut er? ;s haha. han heter ecarle.blogg.se. hahaha

2008-09-07 @ 12:22:22
URL: http://ehhma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0