det enda jag riktigt hör nuförtiden är en vind som blåser genom staden

Måste börja med att Tacka bästa grannis sofia, som bjöd hem mig på min favoriträtt Yoghurt&flingor
De har nämligen varit tomt i matvägar hos oss idag, så de var väldigt uppskattat.
De blev lite gossip och så innan hon skulle iväg och handla nya träningsskor.

Så jag gick hem och slängde på mig leggins och tjocktröja för att möta Amanda i Centrum.
Vi var på konstigt humör och gick och köpte oss bästa kalla latten, de är ganska sjukt att de klassas som kaffe med tanke på att de är 97%procents mjölk. men de gör ingenting, den smakar underbart.
Vädligt mysigt att sitta och prata, men de börjar bli så kallt, brr.

Kollade nyss klart på Satc, de är egentligen sjukt hur de kan vara lika bra varje gång, de går ju inte att låta bli att följa de slaviskt, och jag bara älskade hur hon fick tillbaka sina manolos.
Well nu ska jag gå och se vad jag kan hitta på jag är inte ett dugg trött. A tout à l´heure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0