Uselt

jag har inte bloggat på en vecka, vad är de med mig ? Men nu kommer jag nog att kunna smyga in lite fler inlägg då och då. jag kommer nämligen tillbringa mer tid på datan har jag bestämt. det finns en anledning. vänta.

JAg ber om ursäkt lite för att jag varit så frånvarande men jag har verkligen bestämt mig för att försöka satsa och lägga ner lite tid på skolan så att jag inte ligger så långt efter. och anledningen till det är så att jag kan ta my big as och komma in på ett gymnasium far a away and be happy. nej men jag vill komma in på något speciellt.

jag vill inte fortsätta mitt liv pendla in till stockholm låta tiden flyga förbi medans jag går som en zombie igenom gymnasiet och gör ingenting för att sedan efter skolan åka hem och göra ännu mer ingenting. nej jag vill komma ifrån nul. skaffa lite självständighet.

Det är dags att växa upp nu, man gör sina egna val. Man kan inte bara leka runt.

usch jag låter som en sur gammal moraltant. mums. de var allt från mig. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: emma

det finns gymnasium i skåne...................

2008-10-02 @ 09:01:53
URL: http://ehhma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0