Och jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam

Idag så tog jag mig bort till Kårsta och hade de otroligt underbart, Red ut på islandshästar med Julia och Mikaela, och de var så otroligt underbart att jag inte kunde prata på ett tag sen. haha
Jag har inte suttit på en häst på över ett år.
Trevligt,underbart,mysigt,bra sällskap.
finns tusen ord att beskriva det med. men jag är trött och ska inte hålla er heller uppe länge till. :)
sen åkte vi iaf och fikade lite och jag hjälpte till med de lilla jag kunde att släppa in hästar och mata.

När jag sen skulle ta mig hem igen så sätter sig en man mittemot mig, lite små irreterande då jag hade föredragit att vara ensam och lyssna på musik och inte prata engelska haha.
Han var på besök i sverige hos sin bror och kunde inte svenska,
och att prata engelska på roslagsbanan full med folk, nja
min engelska bör inte höras offentligt, så jag var väll lagom dryg utan mening.
och jag är så otroligt irreterande för jag blir arg på mig själv om jag är otrevlig mot folk.
Men jag är det endå.
jag är så logisk :)

Men åh, nu ska jag sova och försöka komma i tid imorgon. puss och adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0