Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad!

uppe bland molnen idag, nere på gatan är du sen länge glömd. Du kan inte fånga mig nu, jag har släppt varje tanke på dig, åååh hla världen är så underbar i mina ögon just idag.

Åker till skolan senare för att gå på mitt  Engelska KP, som dessväre är onödight då läraren typ inte kom.
jahapp. så jag åkte hem igen och spanade igenom posten och såg att mina SKIVOR äntligen kommit.
happy moment.
så jag laddade in tre av de lite snabbt till ipoden så att jag sen kunde ta mig vidare till östermalm.
Får tag i kaffe för 5 KR . billigt mums, och tar mig till kungliga biblioteket.
så efter någon timme, får jag så hemskt ont i huvet att jag inte kunde stå.
så jag tog mig till söder och handlade in två tröjor.
och Mötte sen upp Matilda och Sofia för en fika på string.
mysmysmys och snygga pojkar.
firade kanelbullens dag lite sent, med kanelbulle och kanelte.

och den svarta klänningen är jag HELT kär i, den har små gulliga fickor så där på sidan och puffig i mitten. MUMS

En fin dag, en solig dag, en Bra tack var precis vad jag behövde.
men nu har jag prov imorgon så de blir inte lika bra. DÖ. kommer sänka mitt no betyg och de har jag inte råd med.
heidå.



Tröjor, Gina tricot.
fina fina skivor med posten :)


Kommentarer
Postat av: emma sv:

äre thåströms nya? ;D

2008-10-10 @ 17:14:17
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: linda

thåström, du diggar min pappas musik smak:) fan fan fan det skulle vart du,bästaLåten<3saknar våran tid i sommras,våran tid på ballkongen med vattenpipa och turk te, allting.. jag går under utan dig

2008-10-14 @ 20:58:29
Postat av: Jessssica

hihi jag och din pappa e COOLA.

åh jag vill ha sommar, för på sommaren är man fri och då kan man röka vattenpipa och prata och dricka turkisch och äta pannkaksröra på en tallrik medans man spelar familjen och familjendansar.

jag vill inte ha vinter, jag hatar julafton och så är man bara borta. i misss u <3

2008-10-15 @ 08:39:47
URL: http://etthundraelva.blogg.se/
Postat av: Jessssica

hihi jag och din pappa e COOLA.

åh jag vill ha sommar, för på sommaren är man fri och då kan man röka vattenpipa och prata och dricka turkisch och äta pannkaksröra på en tallrik medans man spelar familjen och familjendansar.

jag vill inte ha vinter, jag hatar julafton och så är man bara borta. i misss u <3

2008-10-15 @ 08:39:47
URL: http://etthundraelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0