happyhappy



Igår fick jag lite information om några gymnasieskolor hem i brevlådan, trevlig överraskning, förhoppningsvis får man lite mer idag. Igår ringde även rektorn från en skola upp och vi pratade lite. mkt spännande faktiskt, jag ser fram emot de här. Men de vore otroligt skönt om mina föräldrar kunde engagera sig lite mer inom de här. För de finns så mkt som måste kollas upp med bidrag och allt, och jag orkar inte riktigt de själv.
men vi får se.

Nu ska jag se om jag kan göra lite matte, stannade hemma idag eftersom att jag ska till vårdcentralen alldeles strax.
stamkund där nu ju. var där igår också haha. vilket liv.

puss och adjö-

Kommentarer
Postat av: LOVISA !

nä, men oo, var planerar du att gå på gymnasiet??! jag har liksoom ingen aning o ja, jag vetinte. !!!!!

hejhejhej. fett. ;D

2008-10-09 @ 23:21:32
Postat av: Jessssica

åh något sådär direkt har jag inte på gång i hjärnan haha. men har en biljarder funderingar och förslag och bahaaah !! jag behöver pengar. vill plugga i malmö HELST.



vad hade du t'änkt dig ? PUSS

2008-10-10 @ 09:59:50
URL: http://etthundraelva.blogg.se/
Postat av: love ice

nä, men jag hittade nått språk inrikttat i göteborg men jag, vill typ bara gå någon annastans ! o inte bara tråkig samhälle?!

2008-10-12 @ 22:41:45
Postat av: Jessssica

hmm iiinte riktigt bestämt men heleneholms ser ju riktigt mysigt ut. fast de är en kommunalskola så den får jag nog inte gå på eftersom jag tillhör den här dumma kommunen och då får jag inte skolpengar BLÄ. men de är så dyrt att plugga i malmö men jag VILL!! borde få en sponsor haha.

haha jag hittade också någon engelsk skola typ i göteborg som verkade bra på h eller nått.

2008-10-15 @ 08:26:20
URL: http://etthundraelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0