Ciity

Igår så träffade jag Julia och hennes syster och vi var runt i täby centrum och hade de trevligt tills vi skulle se Eagle eye på bio, riktigt bra faktiskt, rekommenderar den. Längtar tills jag ser er på tisdag igen. Underbart <3

Idag så åkte jag in till stan med mamma för att köpa lite nödvändiga saker, tyvärr lyckades vi inte köpa in halva listan ens och de gick åt ganska mycket ork till att leta reda på en kofta, som fanns i storlek M överallt men aldrig S eller XS, till slut mitt emot gallerian så fanns den i S, happy moment.
dessutom hittade jag väskan jag letat efter i några månader i svart, den har alltid bara funnits i vitt.
De är verkligen roligt när man hittar allt de där som man letat efter så länge.
resten av allt jag ville ha var för stort. dö.
sen blev de en underbar sallad från coffehouse, deras sallades är grrreat, soltorkade tomater & feta this time.
kom nyss hem ungefär och tänkte ladda upp en bild på de jag fick med mig hem idag.



Kofta, H&M
Maybelline mascara, H&M
Väska, Stadium
PUSS


Kommentarer
Postat av: emma

riktigt äckligt snygg väska!

2008-10-04 @ 19:44:49
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: emma

moahhaha, KOLLA MIN BLOGG (6) <3<3<3<3<3

2008-10-04 @ 19:46:58
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: emma sv;

allvar? vad kostade den?

väskan på min bild är från SCORETT (y) äkta eller fejk vet jag inte men den kostar 375 eller nåt tror jag. skulle kollat på´n när jag var i stan men jag orkade inte gå ända ner dit (I) höhö <3

2008-10-05 @ 15:08:23
URL: http://ehhma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0