Trumvirvel tadada

Äsch, måste börja blogga igen ju, saknar det men min styrka åker berg och dalbana, jag går varje dag och funderar på blogginlägg men när det väl blir dags orkar jag inte sätta mig och formulera om allting. så iaf here I am. Inte i det bästa skicket kanske, Vilken huddinge helg det har varit hah, i fredags grillfest någonstans med ett gäng med folk, väldigt mysigt, dock ganska kallt på hemvägen och inte mkt sömn, åkte på dagen sen hem och vi hade gäster , kände mig väldigt osocial som gick och la mig direkt när jag kom hem, sov ett tag duschade och stack hem till Sofi ett tag innan jag sen skulle till en födelsedagsfest, i huddinge den också.

Det blev en himla mysig helg utav det hela, tänker inte gå in på mer detaljer om helgen, de får ni fantisera ihop hah, nej men kommer inte på något jag orkar skriva om :). Iaf just nu mår jag sämst och tror att jag har åkt på en rejäl förkylning, kanske pga att vi satt ute hela fredagskvällen och redan innan dess var jag lite små krasslig. 
passar absolut inte bra att bli sjuk just nu, herregud det här är typ sista veckan i skolan och jag har så mkt att göra men gaah, jag har ingen ork, jag vet att jag många tidigare gånger varit "sjuk" men ja, all min yrsel börjar komma tillbaka lika intensivt som den gjorde i gamleby, jag kände känslan direkt när jag för ett tag sedan bara stog rakt upp i köket.

Öh nu klagar jag en hel del här, blir så, och jag måste typ gå och sova snart, mitt huvud är en sten. jag kommer med ett inlägg imorgon eller senare ikväll, jag halv-lovar. vilket innebär att jag iaf lovar att försöka komma ihåg det.

Just det, kom hem ungefär vid 12 idag, däckade på toaletten hemma ,hehe. Tillbringade tiden sen framför tvn med te,vatten och filmen grease, blev så himla pepp på den i natt. Sonia kom iaf till mig någon gång runt fem idag och den ängeln hade med sig typ blåbärscheasecake glass vilket blev en alldeles underbar sen brunsch på min balkong med uppdateringssnack kanske man kan säga. iaf nu ska jag gå och lägga mig och titta på stolthet och fördom, mums och godnatt.  kyss -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0