Så mycket att göra och så mkt tid.

Well rubriken säger allt, problemet är väll att det finns otroligt lite ork och ännu mer roliga erbjudanden man bara inte kan säga nej till, så även om det bara är kanske 2 dagar till att redovisa och sånt i skolan,har jag helt enkelt gett upp. Konstigt nog ger jag alltid upp i skolan när jag vanligt vis brukar vara envisare än en åsna. Idag kunde jag dock inte gå, knappt resa mig ur sängen. Så jag har legat där med Yoggi yoghurt och slö tittat på Våra bästa år.  Meningslöst helt enkelt, och jag önskar att jag hade gjort lite skoljobb. men jaa som alla andra säger jag, nästa år, då ska det bli plugg. hehe försöka iaf. 

skolavslutning sbart, jag har en del planer hittils iaf, frågan är bara om plaggen jag målat upp i hjärnan finns att få tag i, helst i priser min plånbok skulle tillåta som nu ekar läskigt tomt om jag ska säga så. Vad har ni själva för tankar för skolavslutningen? mönster, färger , modeller osv?

spanien i sommar med hannah, kunde inte kommit lägligare.

Kommentarer
Postat av: gggggabriella

alltså ÅÅ jag orkar inte heller plugga
liksom hela det här inlägget är typ jag nu

2008-05-26 @ 18:32:10
Postat av: Jessica

eller hur, det är plugg hela tiden, och egentligen har man tid, men orken är de som saknas :o

2008-05-27 @ 15:53:25
URL: http://etthundraelva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0