Jag är en enkel man.


Igår var det lite partey in djurgården, himla mys med vädret ju, men man blev lite rädd hela tiden när poliserna var överallt. polisbilar, polisbåtar och bolishelikoptrar, herregud säger jag bara.
Idagvar jag jätte seg och orkade inte riktigt resa mig ur sängen, men mobilen plingade konstant och min sömn var inte särskild djup så jag vaknade hela tiden. Så jag sket i att se våra bästa år och åkte direkt till skolan ist, redovisade då steg arton i engelska, när an skulle ha läst en bok. hade inte förerett mig alls, men jag ska iaf få typ hoppa upp lite, hann även med en slutreflektion till teknik kursen, men kunde inte redovisa tyvärr.
Åkte hem med solsting, solen stekte hemskt idag och jag var way to varmt klädd verkligen. så det blev jag,sängen och ett glas vatten. mysigt inte sant? hah och nu sitter jag här och skriver lite innan jag går härifrån, puss hej

Kommentarer
Postat av: ema

enkel man, men svår kvinna <3

2008-06-08 @ 20:34:54
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: ema

JESSICA BLOGGA BLOGGA BLOGGA!!!!!!!!

jag typ överkommenterar din blogg. :D

2008-06-18 @ 16:24:55
URL: http://ehhma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0