En dag med Affe.

image54


image55

min kropp är helt ur funktion, sov hos sofi igår, vi åt lite light glass och träffade några hon känner.
iaf så kom morgondagen, denna dag då, en starter on the morning blev öl och tequila vilket om man blandar de och sveper inte blir den bästa kombinationen innan skolan riktigt, dum som jag är går jag iaf. något berusad och somnar i ett grupprum efter ett tag då sofi gått hem och alla andra pluggar. Och nu mår jag bbara allmänt dåligt och försöker plugga på en två veckors sen kursuppgift, men mitt internet funkade inte innan idag så jagsprang över till grannis och skrev på hennes.  När jag sen kom hem från sofia, fick jag världens kick och började fotta med käre affe tyvärr med mobilen så inställningar sucks.. men back to läxan , se och njut !

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, vad fina bilder. snyggingar :o
mobilnummer, någon?

2008-05-08 @ 18:47:09
URL: http://soefia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0