världensbästa gästbloggning

Tjenis penis.
Jag vet inte hur Jessica tänke när hon skrev innan jag ville gästblogg, då har hon liksom redan dragit hela dagen. Jag har iallafall inte bajsat idag, oavsett hur myket jessica än skulle vilja det...
Sofia (vill säga jag, dåva) och Jessica drog till tumb centrum iklädda skruttkläder och helt morgontrötta i ansiktet, men det gjorde det samma egentligen. Jessica försökte tvinga sin kära moder att köpa en massa grejjer till henne, men det funkade inte speciellt bra hah.
Jessia goes a little crazy banana och jag tänker bjuda på en bild på henne (ska leta igenom hennes data först).

i bet she's going to kill me

Tack och hej leverpastej, det här var allt för mig.
http://Soefia.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0