Tårtmat. haha

Dagen har då varit bra, först massa plugg i skolan och det lönade sig, hann klart med vett & ettiket skitet och       prata igenom om hur mkt jag suger i matte, nej men jag ska gå på personligväg iaf. Sen blev det Till Willys med Chriss och Amanda för att leta upp en massa priser på mat och dricka typ powerking eller nått!? mysigt iaf.

Jag följde då med Chriss hem sen, det blev en mysig promenad hem till henne och sen massa prat och musik, innan haha vi skulle börja göra kvällsmaten som då skulle bli Pannkakstårta, haha, en läskig smak av vanilj,choklad,nötter och bär. men god var den då  ( säger vi). haha kommer ta ett tag att bli av med det fettet. mums då. jag lovar att ni kommer att bli jättesugen på en likadan när ni ser bilderna, not!
Och jag och chriss ska söka somarjobb, yezz yezz. vi har då mest kvalifikationer dåva.
ja men puss och hare gött ,auf wiedersehen.

 

          Pannkakstårta Criss                 image3               pannkakstårta ica


                             image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0