Snigelrace i hjärnan

Ja nu känns det verkligen som om mina sniglar till hjärnceller kämpar där inne , till ingen nytta, för allt jag kan tänka på är sömn haha, härlig underbar sömn, jag hade tänkt att sova ett dygn i strek, men den planen sket sig tidigt. efter 10 timmars sömn vaknade jag och det var omöjligt att somna om. men 10 timmar gör mig ändå väldigt stolt.
Dagen har som alla andra dagar i mitt liv varit händelserik, not, hah. Duschade en snabbis och åkte med mumi till skärholmen för att köpa bikini, men sur och irreterad for no reason som jag var sket de sig lite, så vi köpte ett par jeans och ett linne till moi och lite andra saker så efter lite te,prat och nya kläder var jag redo för hitta bikini, men alla ***** underdelar kan dra åt ******* rent ut sagt :). så det blev en randig bikini från åhlens för de var den enda underdelen som inte hängde som en extra kanelbullsdeg där bak. När vi kom hem igen, trodde jag att jag skulle dö, så jag sov ett x antal timmar till för att vakna med världens huvudvärk, det blir ett gäng med ipren och börja hålla på med itunes och testa kläder inför spanien på söndag.
det är allt jag orkar skriva just nu, jag saknar alla så mycket vill jag också säga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0