På med hatten och buga för kungen.


Pojken/killen/mannen som alltid kommer att finnas i mitt hjärta, hans låtar har förvandlat mina dagar till guld och det var hans musik som förändrade hela mig från att falla för mainstream. så njut av ren pop. Men jag kan inte låta bli att gråta då när jag tänker på att Emma Carle min själsfrände, att något verkar ha hänt, men jag älskar dig och jag vill ha dig tillbaka, jag vet inte  om jag har gjort något, men ingen eller inget kan ta min kärlek ifrån dig. så länge du är med mig kan jag klara allt. <3



Håkan hellström, 7 september 2007 med company, tårarna och glädjen som tog en till gullbergskaj paradis.
(
yez jag är dramatisk hhaha :)) (lägg märke till att söta Timo räisänen spelar med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0