onsdagmorgon

Låter lite sjukt att säga, men mamma tvingade mig att stanna hemma från skolan idag!? För att jag fick sån yrkänsla igen idag när jag höll på att göra mig iordning, så nu vill hon att jag ska gå och ta tester för blodtryck och järnbrist och sånt shiet. Hon tror då att det är för att jag ínte äter kött, men jag har mer koll än henne och det är inte farligt i min ålder, det hade bara varit farligt om jag hade gått på Vegankost. men jag orkar inte prata om det nu , jag är bara upprörd. och har lite panik för att jag inte kommer hinna något skolarbete och det blir svårt att ta med sig så mkt till spanien, där jag inte har någon data. men adjö och puss, ring mig anytime <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0