Kläder kläder kläder kläder

Jag har typ pluggat ihjäl mig idag känns det som, hann med Ma workshop och till och med skriva två grejjer på svenska steget vilket för mig är läskigt bra. Och tack Emelie,sofia,sara& Erika för att jag fick vara med i eran Sån uppgift till Hkn. tack tack tack<3.

Sen har jag typ varit hemma och segat, för jag pallade inte åka iväg med familjen. så det slutade med att jag river ut allt jag har i min garderob för att vika om allt och pröva nya grejjer man hittar. nu är jag helt utmattad har fortfarande kläder över hela golvet.Någon som vill komma hit och hjälpa mig att städa ?
Jag är även helt besatt just nu i vad jag vill ha och behöver för kläder, det är helt galet, och just nu när jag är totalt pank, jävla väsktjuvar dööö.

Och nu i efterhand får man lite dåligt samvete över hur mycket extra bomull som har sammlast i min garderob av sånt jag inte använder, människor som har handskas med den giftiga bomullen för att jag ska få en tröja som jag sen inte använder. nej ush rysningar, så ge bort kläder till insamling istället för att slänga. Vi överkonsumerar så mkt idag.

Jag har suttit och små kikat lite så här på bikini inför spanien och sommaren. och jag säger bara Wow vad många snygga jag har hittat, jag önskar bara att man kunde se lika bra ut i dom som de ser ut att göra. Man tar med sig ett gäng bikinisar in i provhytten och förväntningarna är på topp och när man sen ser sig själv i spegeln med den där snygga bikinin som ser helt tråkig och meningslös ut på en själv då vill man bara ge upp och gömma sig i en oversized t-shirt och en mysig kofta. vad meningen med denna text har jag inte riktigt fattat själv, trött på idealen som jag själv strävar efter kanske. I år ska jag ge mig själv en ny chans att hitta en bikini, då förra året gick riktigt sämst, jag badade typ 3 gånger och jag hade gång avstånd till havet haha.
Och alla mysiga etno plagg man har hittat på sistonde, damn jag får lust att köpa de allihopa. men problemet än en gång man lyckas aldrig se så där riktigt cool ut i sånna underbara kläder. de här etnokläderna på bilderna är bara några få exempel på vad jag aldrig hade kunnat passa i fast de är sjukt snygga!



               image6



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0