hola

yez nu var det spanien som galler har da, och sa nordig som jag ar sa var jag tvungen att hitta ett datastalle , sa tvingar pappa att betala det till mig, och jag har lart mig att man ska saga una servesas por favor, stavning dock inte korekt haha. Nar vi kom var det inte alls soligt, men dagen efter och idag har det varit sjukt varmt och jag ar typ mega brand pa vissa stallen, men snart borde jag bli brun ( eller inte haha) jag blir aldrig brun XD. but anyway imorgon ar det nagon liten marknad i la mata som vi sjalvklart ska ga pa, men det kommer typ vara dyrt bara for att det ar Euro nu och inte pesetas. jag haller nu efter bara 2 dagar att bli galen over att jag inte kan ha kontakt med alla. det ar helt galet, och jag vill bara sitta och mysfesta eller natt, kanner bara att jag behover det i kroppen, men jag har inget mer intressant att komma med for min data tid gar snart ut , this is it, saknar ihal mig pa er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0