Helgen.

                                                                                                  Lördag
Så var det södertälje med Christine, vi blev då intervjuade till något skolarbete, haha, det var då intressant X'D
och åt hennes goda couscous sallad tillsammans med ankorna. Sen blev det H&M och vi plockade givetvis på oss massa saker vi skulle testa, men så precis när vi hann in i omklädningsrummen så ska de stänga så vi hann inte testa något, men vi köpte endå varsin Batman tröja från H&Ms killavdelning, och christine köpte en till t-shirt och en jättefin kofta. sen åkte vi hem igen och jag gick till Wilma, där vi gjorde oss iordning tillsammans innan vi skulle på tjejkväll hos Fanny. Wilma fixade till mig, och jag blev jättenöjd. Tjejkvällen hos Fanny blev lyckad, massa mys och kräng. Men undra vem som åt Fot-snacksen? haha mums min fot. Sen ungefär vid halv 3 så gick jag, christine och Sofia Vidare hem till Sofia där vi skulle sova. Då blev det tacos och en massa singstar så att halsen värkte. Och runt 6 på morgonen var vi i säng. 

                                                                                                 Söndag
jag är så dum att jag vaknar av något vid 9 ungefär och ligger vaken med min kära mobil i typ några timmar, tills den svikaren dör och jag tror jag somnade om igen. Men sen till 12-tiden ungeär kommer Sofias föräldrar hem och de ska ha gäster så Vi klädde på oss och började gå hemmåt, JAg trodde jag skulle dö av trötthet när jag väntade på bussen. Och efter att jag kom hem har jag inte så mkt minne av vad jag gjorde, väldigt seg var jag.
Det var väl allt tror jag , Ciao.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0