Gröna bilar

jahapp det är snö ute och jag ser gröna  bilar, vädret är trist och mina händer skakar hela tiden, lite småjbobbbigt . jag vill skrika fast jag inte är på dåligt humör, bara bli tom. det har ingen mening i know.  men allt är som det är och jag drar dagen fort för jag hade tänkt att fia skulle gästblogga lite gran. vi var iaf i tumba centrum- handlade in böcker och ögonfransböjare, tittade på cool cirkus lite, och sen gjorde totalt fail fattiga riddade, riktigt äckliga, vi slängde alltihop :* men våra kolakakor blev prima så vi  packade ihop lite picknick och picknickade i mitt rum på golvet med death cab for cutie i bakrunden på bambukuddar och diskutera buddha. japp nu så får sofia gästblogga lite, tack och hej från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0