Du sköt ett hål i min hand.

jaa, så var det söndag igen, precis som varje vecka, och såhär mitt pådagen slår det en, att imorgon är det tillbaka till verkligheten igen, jobb och skola. Men imorn bryts allt för då är det Gamlby som gäller fram till torsdagen, så detta kan vara det sista inlägget på ett tag. ( antagligen inte för beroende som jag är kommer det säkert komma ett onödigt senare)  iaf jag tänkte kortfattat dra helgen, jag orkar inte gå mer ingående idag , seg som en snigel känner jag mig just nu.

                                                                                      Fredag
helvetes dag med andra ord, den sög ganska hårt, men mysigt att vara med sofia på kvällen, och kvällen blev roligare sen, men det var allt jag orakde dela med mig om av fredagen. Jag tillbringade en hel del tid med min ipod och att bara tänka, Man behöver det ibland ( rätt så ofta för min del) bara stänga av allt utom sig, och bara fokusera på att hålla allting uppe från att falla. Det är oftast väldigt svårt, och beröm till de som klarar det.
 
                                                                                     Lördag
Efter att ha gått och lagt sig sent hoppats på en lång sovmorgon blir man istället väckt tidigt för att Storebrorsan är här och har tagit körkort, så det blir upp och vara så "social" man kan med bara någon timmes sömn.
Sen blev det bråttom att göra sig iordning , efter att ha somnat om och vaknat igen, för jag skulle in till stan och träffa min Juules och hennes syster. Det var en massa mys närvi hittade varandra efter att julia förklarat heeelt fel vart de var haha. men det blev shopping prat och mys, synd att kvällen och allt tog slut så fort, vi har tappat så mkt tid tillsammans undertiden som vi bråkade som värst, Jag ångrar det, och ett tips till alla, ta hand om era vänner och även de som inte står er allt för nära, skapa inte bråk i onödan, ni kommer att ångra det,
Sen så åkte jag hem och fixade lite saker innan Wilma kom över en snabbis för vi skulle hem till henne. Det var mysigt och tack för allt bra prat Wilma, haha <3.

                                                                                 Söndag
Väckarklockan ringde klockan 9, och jag ville verkligen inte gå upp, för att för en gångs skull k'ändes det som om jag hade kunnat sova ikapp en del av den sömnen jag förlorat under ett x antal år. Men nej efter ett tag var det bara att gå upp och käka frukost och Wilma började packa till Gamleby, lat som jag var orkade jag inte hälpa till så mkt , haha förlåt för de, utan satt mest och var en massa trött och arg för det där hålet, som slutade igårkväll med ett kanske opassande samtal till min käre mor haha, men men, det löser sig nog med lite caaash, Sen åkte vi in till Centrum för att handla in koffeintabletter, dricka och godis tills imorgon. haha akta er när jag kommer hem, kommer att mosa alla med min nya vikt . Men iaf, varför jag sitter här är en bra fråga för jag ska igentligen packa, ( nej wilma jag glömmer inget på listan, försöker att lova <3) och göra den dära skissen som kommer bli Fail.  Men ja som sagt sitter jag här och dagdrömmer och även hjälper mamma att baka, jag gör allt jag inte borde.
och nu förstördes de kanderade citronerna, öh  mitt fel tyvärr



Men detta inlägg blev längre än vad jag tänkt mig, men detta var allt tills vidare. Ciao. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0