Döende i brunnen.

Idag så var det då idrottsdag , Självförsvar det var faktiskt kul, och bjöd på en hel del skratt. Vi tog oss från Centrum till stockholm södra och gick till någon lite halv sunkig lokal,  Jag kände mig prep igenom hela träningen. ursäkta för det haha. men det luktade faktiskt lite instängt och så. jag ångrar att jag inte tog bilder :/. Men nu jävlar tjejer kan vi klå alla våldtäcksmän. Sen tog jag och Wilma tunnelbanan till centralen för att äta lunch och shoppa loss lite. Vi hittade mycket fina saker. Jag spanade in en bikini jag hade tänkt att köpa, den är blå med massa krussiduller på, sätter antagligen in en bild senare, om jag köper den. Och äntligen har jag köpt den där söta Bhn jag suktat efter och ett tjockare armband.

När jag kom hem så Gick jag de otroligt långa 3 meter till Sofia, haha, vi lyssnade på gammla låtar och dansade typ gammla danser som jag still kommer ihåg. haha det är något jag rekommenderar, världens kick får man utav det och så blir man så varm att vi tog vovven ut på promenad, förhoppnings vis så brännde man bort mer av de Man ätit under dagen. Men usch Våran promenad var väldigt läskig, NI som har sett The Ring, förstår kanske lite mer varför vi blev så rädda, Vi gick ute där det bara fanns ett hus typ lite på landet, och så vägrar Vilda att gå mer hon bara gnyr och vill gå tillbaka så Sofia, säger "Hon kanske vill visa något,det kanske ligger en döing någon stans." och jag typ suckar och tycker att hon är jobbig, men vi byter endå håll och så säger jag till vilda " vad är det du vill visa, vart ligger den där döingen?" så går Vilda och ställer sig vid brunnen och nosar så jag fortsätter " är döingen i brunnen?" Sen tittar sofia och jag samtidigt påvarandra för båda fattar haha och då väldigt skrämda springer vi allt vad vi har därifrån, och vi pratade om det sen men båda tyckte att locket rörde lite på sig och att det var något efter oss hela tiden, det var ju säkert bara inbillning, men det var så läskigt då när vi gick där och det fanns inte en människa där i närheten och usch, jag som är så lätt skrämd också.  Så om jag inte lever imorn så vet ni att det är flickan i brunnen som kom till mig inatt . nu skrämmer jag mig själv. haha
Sen gick jag hem och då ringde Daniel så vi tog oss ett litet snack innan jag skulle duscha och sen nörda på datan.
nu kommer säkert ingen att orka läsa, men jag kan sätta in lite Cp bilder som vi tog immellanåt idag :)
se och njut, jag bjuder på bilderna på mig, haha jag borde lära mig att jag skämmer ut mig själv.

Och nej, jag kan ennu inte ladda in från min kamera, men jag har lyckats från mobilen :)
  Yezz det var dans till småbarnslåtar, (för er, tog jag bort den kåta minen)

     och på promenad med vovven, ( lägg märke till den snygga vita fläcken på rumpbilden, haha gjord av mig med deospray, är det krig så är de. HAHA sen bara jag kan lyckas med att få sofia att plocka upp skitet, sug på det va.)

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, åh gud vad jag är sexig med vackra mjukisbyxor och det är så otroligt charmigt med bajspåsar (: tack för igårkväll, just nu tycker jag du är tråkig så du vet, läser mina gamla tidningar *suck*

2008-03-14 @ 20:27:12
URL: http://soefia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0