back in business

jaa, så var man hemma ifrån gamleby, och jag e så trött och sliten att det är sjukt, jag kommer kanske att förklara veckan mer ingående senare då jag är så gott som död just nu. På vägen hemmåt så somnade jag ett antal gånger, men sen vågade jag inte somna mer , för d¨å blev alla cp  yezz hhaa. men resan uppåt var ändå rolig, men lite småsur är man ju för att ingen ville se på askungen, Gamleby var inte så jätte händelserikt kanske, för mkt regler. Men vi hade kul också :D. haha koffeinkicken igår <3 hjärta på det. förutom efteråt illamående och trött. inget att rekommendera kanske, snart ska jag gå och sova och stressa ner för allt jag inte hunnit med.
Later boys&girls <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0