Tidsfördriv, very intressant hähä.

VEM
vem är i rummet med dej ? - no one, bara jag
Vem fick du senast sms av ? - Nicole sist jag kollade mobilen
vem tänker du på nu ? -  min hund som skäller .
pratade du senast i telefon med ? - Gubbe i think
vems hus var du senast i -  Lindas,
vem önskar du var med dej nu ? - väldigt många faktiskt, framför allt alla höganäskidz som jag saknar STORT.
vem är din favoritsläkting ? - ajdå, jag vet inte riktigt :)
vem i din skola går dej mest på nerverna ? - hehe, vi alla har våra hemlisar tror jag (;

VAR
var går du i skolan ? - I Tumba
var är din telefon ? -Uppe  I min säng
var är din mamma ? - på balkongen kanske?
var sover du ? - hoho vanligtvis i en säng?
var handlar du mest ? - jag vet inte riktigt, ica om jag skulel gissa
var fick du tag i tröjan du har på dej ? - den hittade jag i en påse hemma hah 
vart åkte du senast bil ? -  De minns jag inte x)
var i ditt rum är du ? -jag är inte i mitt rum

VAD
vad åt du senast idag? - ingeting haha
vad drack du senast idag? - ingeting haha
vad är det för färg på dina byxor ? - har inga byxor på mig
vad är den närmaste saken som är grön ? - den där lilla start knappen på datan
vad gillar du mest med skolan ? - finns de något ens?
vad har du på fötterna ? - hoho ingeting där heller
vad är din favorit färg ? - Grön för de mesta
vilken film såg du senast ? - oh de minns jag inte faktiskt
vad hör du just nu ?-  hunden som gör mig tokig

HAR DU NÅGONSIN
sovit i en annan säng ? - men jaa
hånglat på en bio ? - nepp
hånglat i skogen ? - yes i have
sovit naken ? - ja nån gång
målat om ditt rum ? - jaa
dansat framför en spegel ? - ja
fått hicka ? - never
dumpat någon ? - jepp
stulit pengar från en kompis ? - nopp
hoppat in i en bil med folk du just träffat ? - haha jo de har hänt
varit i slagsmål ? - lite kan man säga haha.
smugit ur ditt hus ? - jeppjepp
haft känslor för någon som inte känt detsamma ? - ja
hånglat med en främling ? - ohja
älskar eller saknar någon nu ? - jeppjepp

Kommentarer
Postat av: emma

hihihi jag vet nog fråga 9 (6) fast kanske. ihihihihih. jag kan hjälpa dig med det mesta på bloggen förutom en avanserad header och såntdär du vet. :):):):) fast det beror på vad du anser som avancericht.

2008-08-31 @ 18:58:50
URL: http://ehhma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0