Smartiesglass och ett albyland.

Vilken bra dag de här har kännts som, jag har jobbat relativt ordentligt idag, eller kanske inte om jag ska jämföra mig med andra, kan nog redovisa steg ett i spanska snart hah och om jag har tur göra p-prov 15 i matte och hoppa över halva steg 13 och 14, vore verkligen underbart, för om jag klarar ett steg i veckan eller något i den stilen upp till ett G, så finns de chans att hela SATC boxen kan hamna hos mig, grr de vore finfint, de går bara inte att få nog av de.

Jag har varit på ovanligt bra humör idag och passade på att presentera mig för de nya yngsta eleverna, fråga mig inte varför, ett överskott av socialt behov haha.  Skoldagen har flytit på ordentligt och förhoppningvis gör den det imorgon också om jag inte tänker så mkt på veckouppgiften och kursen. under Lunchen gick jag och Sonia och tog en chicken burger/ lilla menyn till lunch och avslutade med en glass, i mitt fall barnsliga smartiesglassen jag inte ätit sen spanien-frankrike 2005 med hannah.

Efter skolan åkte jag och Wilma till Ungdomsmottagningen borta i alby. Måste ge lite creds åt att de är så otroligt bra på vad de gör, man får ett så bra förtroende direkt när man pratar. hela eftermiddagen spenderades där och nya tider bokades i nästa vecka. Kändes bra att vi var två medans man behövde vänta.

Påvägen hem från alby satte jag mig ner på första lediga stol och blev totalt chokad när jag verkligen kände igen tjejen bredvid mig , konstigt nog kände hon igen mig också. Förklaringen var att hon precis gick ut nian i skolan jag går på. Väldigt underligt att vi båda kände igen varandra men aldrig pratat.

Nu spelar jag min första Kent skiva , som jag äntligen hittade, på högsta volym och funderar om jag kanske ska göra något nyttigt, städa rummet eller plugga?  pusspuss så hörs vi.


Kommentarer
Postat av: emma

varför var du på UM? :o svara annars dödar jag dig. typ.

2008-08-27 @ 20:25:32
URL: http://ehhma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0