Friday night åhå

De var fredag kväll igår, vid åtta missade jag min buss sprang hela vägen till stationen för att hinna med tåget, som endå inte tänker gå hela vägen dit jag ska, nehepp nehepp får väll vara nöjd med motionen helt enkelt. vi startade i södertälje och rörde oss från ett ställe till ett annat och därifrån till ett annat, Haha vad ska jag säga om kvällen i sig, En busschaufför en busschaufför de e en man med glatt humör.  De räcker nog som sammanfattning helt enkelt. Minnet svek lite senare kan man säga. Allt slutade lite lagom ofräscht på lindas toalett. jag tror de räcker med förklaring nu. puss

                                                                                                

Kommentarer
Postat av: linda

hahaha någon däckade ju faktiskt på min toa... undrar vem det kan vara

2008-09-02 @ 14:23:57
Postat av: Jessssica

hmm nu skämms jag lite här va. haha

2008-09-02 @ 14:37:27
URL: http://etthundraelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0