En dag i augusti.

hade kunnat bli en fin lite håkanhellströms inspirerad titel, sitter här och känner mig lagom små krasslig och lyssnar på den fulaste flickan i världen. Jag tänkte göra ett litet undantag och inte förklara en hel onödig dag, har inte mått så bra idag rent fysiskt helt enkelt. Men ajaj de ska nog bli bra, helg nu ju och tänker minnsan inte vara sjuk. Jag har fortfarande inte lyckats städa rummet eller plugga riktigt, Satc boxen känns väldigt avlägsen om jag ska vara ärlig hah. på tal om Satc, så blev jag lite frustrerad när jag lyckades somna precis strax innan de skulle börja och är så otroligt korkad att jag vaknar sådär omkring ett när de redan slutat, någon som kanske skulle kunnat sammanfatta vad som hände igår?

Nu får ni ha de så bra för jag ska hämta lite musik från den andra datan som jag kan skicka till LindaBinda later i utbyte mot lite trevliga yran bilder.  så adios amigos så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0