Cigarette smoke.

Vaknade upp hos Linda imorse, jag var trött och hade ont i hela kroppen. Men de var bara att åka till skolan iaf . Och vilken dag, Resurs i en timme och sen möte med bgsläraren, Inte trevligt alls, en timme åt att försöka komma fram till något bra arbetssätt som funkar och sätta upp mål för hela årskursen.
Vad de inte förstår är att jag inte kan tänka så långt frammåt, jag lever för dagen som kommer imorgon , inte dagen som kommer om ett år. Att de ligger Tofulines vaniljglass i kylen piggar faktiskt upp den här inte fullt perfekta dagen något ordentligt, tack vare christine har den faktiskt blivit en av mina favorier, tackar tackar. Så nu ska jag väll gå och äta lite glass, har inte så mkt att uppdatera en riktigt alldaglig dag så att säga. vi hörs adios. 

Kommentarer
Postat av: CHRISTINE

haha! välkommen till havreglassklubben baby!

puuuss

2008-08-26 @ 22:10:41
URL: http://criss.blogg.se/
Postat av: Jessssica

haha du man tackar känenr sig så välkommen, min mage gör lika ont som glass-i-köpcentrum dagen, ajaj fast jag hade ingen sås. sägerju attedn smakar ha vre peace !

2008-08-26 @ 22:40:18
URL: http://etthundraelva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0