080831

goodbye om en kvart blire september, kanske borde man slänge på sig något riktigt höstigt imorn? but i guess att jag inte kommer orka. Jag kom väll ungefär nyss hem, skulle kunna somna vid datan om de inte vore så att min mage gör sig ständigt påmind om att den är hungrig, men no way att jag tänker gå ner för trappan just nu. Förmiddagen spenderades i mjukiskläder och på promenad med hunden och som riktigt perfekt avslut Första avsnittet av oc.
helt underbart, verkligen.
någon som vill göra mig glad?
fixa alla avnitt till mig.
puss
Drog in till stan vid 5 ungefär väldigt nostalgisk var jag och lyssnade over and over again på låtar som framkallar minnen.
Träffade bågenmänniskor och drog en bärs i bågen, självklart bågen hah.
 Sen mötte upp N&M&S och letade upp en toalett först och främst, nu tänkte  jag avslöja en hemlis,  jag kan nu koden på MCdonalds toa där nära medis. shu kommer säkert vara jätte bra någon gång. Sen gjorde jag största misstaget tappade hela de inre av min ganska torra kolabulle i soptunnan,
helt ovärt.
och vi fyra tog oss upp till solna, mitt första besök där uppe .
hah där hundar finns OCH DERAS ÄGARE. jag kräver inte att någon annan ska förstå de där riktigt hhaha.
men nu är jag för hungrig för att röra på händerna ens.
så puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0