Today´s Action maha

Alltså den här dagen fick en total vändning idag när jag drog med pappsen till Skärholmen för att hämta upp mina saker som jag lagt undan på H&M. Egentligen var de nog bara onödiga impulsköp då jag inte ens typ testat de, men skitsamma. Det var som vanligt samma adrenalin kick som alltid när man köper något. Det är bar en helt underbar känsla, helt oberoende på vad det kan vara. Haha mor min säger att jag är shoppoholic eller vad det kallas för, men det kan vara lite svårt då jag aldrig har pengar.

mina impulsköp blev iaf idag

Tröja , herravdelningen  -98kr
T-shirt,  hellavdelningen   -49.50kr
Leggins -49.50kr

Samtliga kläder från H&M som jag fyndade under middle seasons rean. Way to go det blev billigt.

Men iaf till saken när jag stod inne på provrummet på H&M och satte plaggen framför mig, ( orkade inte testa) , så tappade jag min mobil på nått sätt, men inte märkte jag det själv, utan det var en tjej ( otroligt gulligt gjort av henne) som ringde upp min mamma från min kontaktlista och som ringde pappa , så det blev att ungefär när vi var vid alby vända om för att hämta den. På ett sätt ville jag inte ha tillbaka den, bli av med tegelstenen vore lite som en lättnad. Men sådär på vägen så bara far polisen förbi och det blr polisjagning upp på någon väg där de stannar och vi åker förbi och in på skärholmen snabbt och rusa till H&M, där jag yr runt som en virrig höna och letar efter hon som har min mobil, det känns inte som om jag hann tacka henne tillräckligt, jag var helt virrig där jag sprang i myskläder och så ofräsch man kan bli. Men i provrummet satt två roliga tjejer som jag gärna hade pratat mer med.
Men iaf det blev lite spicy såhär på kvällen.

Resten av kvällen sen var helvete på jorden, så vi skiter i att gå in på det.
god natt alla som vill sova nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0