Slå mig så jag hamnar i koma.

Ja feel free to hit me, för jag är så less på allt skolarbete. Orkar inte vara posetiv på det helt enkelt. visst bryr jag mig om skolan, men jag vill bara inte inse allt jag har att göra. jag får huvudvärk och yrsel. Som om jag var allergisk. skit i det nu, det är bara mina problem, som jag är för dum för att själv lösa. hittar inte svaren helt enkelt.

Idag blev det skola, ett litet tag , Träffade den nya tjejen Sofie och efter att jag föröskt att få ut ett steg på typ 3 utskrivningsapparater så gick vi och åt. Då fick jag bara en känsla av att jag så gärna ville åka tåg. Så vi hoppade på södertälje tåget och ja åkte till södertälje. Det var inte meningen att vi skulle gå där inne riktigt, men så blev det. H&M och ett långt letande efter hårfärg ( och vi hittade endå ingen hah). Så vi gick tillbaka till tågstationen för att typ hinna med eftersamlingen, men precis när vi ska hoppa på så stänger de dörrarna, snacka om otur. så Vi väntar på nästa en då är skoldagen redan slut, så jag följer med henne hem till huddinge.
Där henne hår blev ljuuuuust och vi blev desperata efter grillade marshmallows ( stavning!?)men vi fick de till slut.

Och nu sitter jag här, missade desperate housewifes men det tar jag igen på reprisen, och beklagar mig över all stress. usch usch. En känner mig värdelös kväll så jag borde gå och lägga mig .

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0