Skillnader

vilker otur, efter att jag skrev ett kanon inlägg, så råkade jag komma åt någon tangent som hoppade bakåt så att de försvann, kändes väldigt onödigt men finns då inget att göra åt . Jag kom bara nyss på vilken skillnad det kan var på hur man passar med olika människor, och vilken instinkt man har som känner  det på sig.

Med vissa människor kan man riktigt känna sig underlägsen, ganska obetydlig och som om man måste kämpa för att visa att man duger. Men det är inget värt att lägga allt för mycket tid på, för de finns människor som man klickar med direkt och allt känns så rätt. De kan ta en för ens brister och egenskaper, då vet man att man inte behöver vara ensam igen, har ni någon gång upplevt de så vet ni vad jag försöker förklara utan vidare framgång.


Sömnbrist och trötthet resulterar i olika tankesätt som blir dåliga när man uttrycker sig någorlunda haha,

 Sov gott alla, det är fredagskväll och jag kommer at typ somna tidigare än på en vardagskväll

/ Ica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0