redan torsdag?

herregud, känns som om det var igår det var helg. Denna vecka har gått fort och jag har väll egentligen om jag ska vara ärlig inte gjort så mkt vettigt. Nästa vecka därimot hade jag tänkt planera in en hel del plugg som jag gått miste om denna vecka. Men veckan ha varit bra annars så vitt jag kommer ihåg. Just nu sitter jag här och är lite irreterad över att jag inte kommer att få följa med mamma till affären som det var sagt och handla in hårfärg.
så nu kommer vi till det v'ärsta.

ikv ska jag färga håret, men jag vet inte till vilken färg, för jag lät mamma välja färg när hon sticker till affären senare, kanske kommer jag få ångra det, kanske inte? får vi väll bara se senare ikv. Måste dock erkänna att min mage pirrar lite oroligt, kan jag kalla mig själv modig nu kanske?

Kommentarer
Postat av: ;)

haha, vilken färg blir det då? Fast jag tror att det blir snyggt på dig ändå ;) Kram Payal

2008-04-27 @ 14:51:00
Postat av: Jessica

hah, det blev typ rött-lila-brunt, hel wierd om jag ska vara ärlig xD

2008-04-27 @ 17:05:54
URL: http://etthundraelva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0