Plugggg till tusen , säger vi

Skoldagen gick fortfortfort kändes det som, hade iaf Idrott och det Blev MVG i de två danserna vi redovisade idag, känns bra iaf. Sen efter skolan Smet jag och Amanda iväg till Willys och inhandlade lite saker, bland annat en lång baguetté som man såg otroligt fransk ut med hah, ville bara säga tack Amanda, för allt cphumör. Sen gick vi till skolan och mumsade. ´Jag,Amanda och Aleksi stannade till klockan halv sex i skolan, haha helt sinnessjukt låter det, men ingen var då pepp på att försöka stanna kvar i skolan hela natten på nått vis, jag själv tyckte såklart det var en toppen idé. Det blev kanske inte så himmla mycket plugg men otroligt roligt var det. tackar så mkt.

Nyss gick min kära granne sofia hem, vi hade lite tjejsnack och bestämde att vi ska gå och lägga oss tidigt idag, ( försöka går ju) så det blir inga sena inlägg idag.

Så snart blir det god natt och sov gott (; <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

du är bäst, fina unge!

2008-04-16 @ 21:47:54
URL: http://soefia.blogg.se
Postat av: amanda

tack detsamma sötnos :)

2008-04-18 @ 17:01:37
URL: http://amandaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0