Och så har det varit helg igen.

Jag har en lat dag idag, åkte hem från skolan, och hade faktiskt ont i huvudet, tro det eller ej. och sov tills halv tre något ungefär. men iaf helgen var dagens ämne ju,
Jag har spenderat hela helgen med Sofi, så när jag kom hem kändes det som om jag typ varit bortrest eller nått haha. och jag fick det fina välkomnandet av min lillebror "vad gör du här?" man bara tack och så fortsatte det med att han frågade om jag inte kunde åka igen. eftersom jag egentligen försöker med förra veckans propaganda veckouppgift så drar jag helgen superduper snabbt nu, fregas vare myskväll hos sofi och i lördags var det typ fest med sofi och i söndags var det bakis haha.

och ååh träffade pella, filippa och freja en snabbis i söndags, vill träffa er mer, och nu lägger jag all min energi på att försöka komma åt en skåneresa om jag så ska få åka buss helt enkelt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0