Nystart

ja känner så här att jag borde skriva lite nu det har stått tomt ett tag och jag har tappat alldeles för många bevakare, de flesta hade nog förväntat st steg,ig ett inlägg dagen då jag kom hem , då besöksantalet steg, but here we go again nu ska det bli ändring på det mesta ska ni se, ut med det gammla och in med det nya.

I måndgas kväll kom jag då hem från spanien, resan gick bra men blev någon timme försent, att komma tillbaka var som en enda stor chock, som ett stort frågetecken satte jag mig ner på golvet och kom på att nu är verkligheten tillbaka, nu var det allvar igen,  men jag har fått så svårt att tänka på framtiden just nu, det känns så långt bort , jag vill bara leva i nuet, jag kan vara död imorgon? jag måste bli av med min skoltrötthet, men egentligen är det nog inte själva arbetet, det, det är bara  någonting, som nu ska jag inte sitta och skriva hah, får titta lite på den där veckouppgiften med min loka, jag får avbryta här nu, men det kommer komma fler ondödiga inlägg som det här, och även lite nytt, jag är ny igen, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0