Müsli, timjan ,dadlar dill lalala.

Tack vare ett par gullungar på bilden idag så sitter jag och lyssnar på Coops ekologiska matreklam, ett rent nöje faktiskt. Mitt mål är att lära mig den helt utantill. Tidsfördriv till tusen kan man säga. Idag har varit en väldigt snabb dag, eller hur jag ska uttrycka mig, så jag har egentligen inget att skriva om. Blev en motionsrunda med sofia och hunden, kan man väll kalla det, mycket spring i skogen och hunden var hyperaktiv. Sen har jag duschat i evigheter och saknar markus B efter vårt samtal. Det var min dag helt enkelt. :D så nu bjuder jag på en bild jag snodde från Sofie, från i tisdags.

                                 image53

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhhhhh ja jag vill också kunna hela den låten, den är så cool&bra! :D

2008-04-22 @ 20:41:14
Postat av: Jessica

Så ska det låta hah, men kämpa på, jag måste själv göra det igen, har glömt bort den igen då jag tappade min lapp med alla varor på haha xD :D ( föresten vem är du som kommenterar som ---- eller anonym? :)

2008-04-22 @ 23:03:29
URL: http://etthundraelva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0