Magiskt men tragiskt.

Well vi strycker Magiskt och behåller Tragiskt.  Dethänga blir en perfekt beskrivning av min dag i helhet. Sprungit runt inne på skärholmen som en yr höna och provat ett miljontalskläder. Det var helt enkelt ett måste med nya kläder. Men endå har jag inte köpt något plagg , bar några småsaker som jag kommer till sen. Jag la undan 2 tröjor från H&Ms killavdelning och ett par blå tights från samma affär. Hann då dock inte köpa de, oh hade inte heller tillräckligt med pengar. Men det är en till T-shirt från H&M ´s killavdelning jag är så himmla sugen på just nu, den fanns inte i min storlek när jag letade idag, till min besvikelse.

Dagens sämsta måste ha varit dnär jag hittade drömplagget  med stort D. Helt amazing till inget pris alls, en helt underbar kjol som skulle sitta typ under bysten och ovanför midjan med hänglsen, den var grå/ svart med fickor och knappar fram. ska vi komma till problemet nu? ja problemet var hur den satt. Den var liksom precis snäppet för stor och förtvivlat pratar jag med oändligt många som arbetatde på H&M för att försöka få tag i en storlek 32. Vissa bara snäste av en och sa " vi trodde inte vi behövde så många exemplar i den storleken" andra bara, " funkade verkligen inte 34an" som om det var omöjligt att den verkligen inte satt bra, well det var bara att tacka och buga och ge sig av vidare. Men jag har inte gett upp en, jag vill ha den där kjolen och ska fortsätta leta ute i H&M butikerna, hittar ni den i storlek 32 någonstans så säg gärna till.

Dagens inköp:
Blå-lia Depend nagelack från Lindex 12.50 kr
Mossgrönt Dependnagelack från Lindex 12.50 kr
Svarta hängslen JC 29 kr.
-
Det måste ha varit något fel på priset på hängslena , för precis bdredvid hängde de för orginalpriset. Men inte klagade jag inte, bar aatt se glad ut.

Hittade ingen bild på min drömkjol tyvärr, om jag hittar kommer den in senare.
Jag tänkte bara informera lite smått om att jag inte hittar min mobil. aarrggh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0