Is it my imagination?

Jaa jag har då gjort nada idag. Sovit. Och efter jag inte var trött längre så började jag fantisera om att jag hade mitt egna lilla bageri, det resulterade i att jag i ett flertal timmar har stått i köket och lekt med mig själv. Det resulterade i två nya kaksaker som jag hittade på helt själv :D jag har då inte smakat på något av de än, utan låter såklart lillebror se om de är giftiga först. Det första jag bakade blev lite småbränt och var typ någon sorts havrefrankakor kanske man kan säga. Det andra var mkt roligare typ en kaka, en mjuk kaka kanske, med nyttigt grahamsmjöl ist för vetemjöl, kanel&äpple, hasselnötter och coccos. man tager vad man haver. And well i did.

Nyss ringde min lärare och vi pratade en liten stund och bestämde att vi skulle ta det där om utvecklingssamtal nästa vecka.  Passar fin fint för mig, har jag en vecka på mig att leka duktig, så att jag slipper en massa onödigt tjafs :).

Nu blev det slut för denna gången, måste få tag i pappa och pengar. och se om mina saker på H&M fortfarande är undanlagda, men då måste jag åka till skärholmen, vilket inte kommer bli av med min ork känner jag :/. mitt eget fel. You could wait for a lifetime To spend your days in the sunshine. You gotta make it happen!

Kommentarer
Postat av: wilma

du var saknad i skolan idag älsko

2008-04-14 @ 18:19:36
URL: http://wilmaa.blogg.se
Postat av: aleksi

du va ju det :D haha

2008-04-14 @ 20:56:58
Postat av: Jessica

åh vad glad jag blir av att höra sånt, men jag kommer då imorn igen

2008-04-14 @ 23:03:01
URL: http://etthundraelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0