Idag blev jag en lök.

Eller kanske inte bokstavligt talat, men kanske.  Blev väckt av en skrikande lillebror imorse när han skulle iväg på fotboll och jag ligger då självklart kvar i sängen och skriker tillbaka men lyckas på något sätt somna om och vakna runt tolv tiden, ännu mer irreterad över att jag missat ett bra program. Alltså¨kan ju säga att jag inte var på topp imorse och blev så gott som irreterad på allt.  Men iaf jag gick runt hemma och latade mig medans ingen var hemma, vilket var himmelsk skönt.

Men direkt när familjen kommer tillbaka blir det ett himmla liv från alla håll och jag gömmer mig ett tag på mitt rum tills jag går över till sofia och myser lite med henne.

Jag är inte så jätte pepp på att skriva nu känner jag, beror antagligen kanske på tröttheten.

image35 The green mile, såg jag och sofia iaf idag, den ser ordentligt tråkig ut men jag kan lova att det flertal gånger kom tårar från oss båda.  Peace till er alla .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0