gäääääästbooksinläägg :D

hejhej sitter i skolan här med coolingarna, har inte gjort ett dugg, efter PH stack jag och sofie iväg och jag kom ensam tillbaka nu vid halv ett. hah. men iaf det är inte meningen att jag ska skriva för nu kommer ett gästboksinlägg haha // ICA

Jag vet inte vad jag ska skriva, haha.
Har inte heller arbetet något idag, suttit här framför datorn och typ gjort nada... :D
Nu sitter ICA här och rotar i min väska, och hittade "Neutrogena visibly clear, 2-in-1 mask"
Den är super bra, fick typ hem 60 små prover som jag typ skulle använda och tycka till om.
man kan antingen ha den och tvätta ansiktet med eller använda den som ansiktsmask, fem minuter, och ansiktet blir super lent. Den gör också så män känner sig super fräsch. *reklam reklam*
:D
ICA sitter här och geggar med en nagelolje sak som "luktarv verkligen apelsin" hälsar hon.
Hejdå, nu ska jag iväg och "plugga".  // Sofia
 


Kommentarer
Postat av: Manda

Har ni också PH? xD

2008-04-22 @ 13:17:01
URL: http://www.blondochsmart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0