Dripdrop

inatt hade jag en dröm om att det skulle regna idag, ingen dröm som jag uppskattade precis, egentligen vill jag aldrig sova. Jag älskar nätterna och vill göra allt då. hah jag ska inte hålla något tal om nätter och sömn nu, kan ni tänka er något tråkigare?
Igår så var det dans på idrotten med snyggtjejerna och jag fick typ ryck hah, men 3 danser på en dag blev det inte dåligt minnsan, sen så blev det "tandläkaren" och jag gick hem och försökte plugga på veckouppgiften men jag kan säga att det blev våra bästa år sen lite istället :(. hah,idag så måste jag tyvärr gå till skolan, så hör gärna av er, jag förstår inte varför jag typ ser det som en skräck att gå till skolan? som en ny fobi. usch kalla kårar och ont i magen varje gång det är dags. Igår var jag med såfia vi flummade en del åt varandra och lyssnade på bra!? musik  hah,

nej oj nu glömde jag att jag skulle till skolan, får nog skynda mig att hinna platta håret något, well det kommer att förstöras i det fuktiga vädret, så man får fantisera om platthår.

puss och hej, ha en bra dag allesammans.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha ja du, musiken var ju bra på riktigt? :o

2008-04-11 @ 21:54:21
URL: http://soefia.blogg.se
Postat av: Jessica

haha jaa eller hur va, speciellt burken och tunken eller vad det var x)

2008-04-11 @ 23:10:20
URL: http://etthundraelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0