23.06 tickar klockan

Ännu en dag har gått, det känns tomt på något sätt, som om alla dagar bara rinner iväg och jag kan inte stoppa dem, är de någon mening med vad som händer? Påverkar de min framtid, varje val jag väljer? från vilken väg jag tar hem, varje ord jag säger. Allt helt enkelt påverkar , inte bara mig själv utan även de i min närhet. Det kan låta obegripligt men det är sant. Tänk helt enkelt före du agerar, dina ord kan skada mer än tusen knivar. Det här var inte riktat mot någon speciell, det bara händer så mycket varje dag, som vi inte har en aning om , inte du, inte jag.

Jaa, efter skolan så åkte jag hem med sofi-propp, if you remember that name, haha, minnen <3. Ja det är faktiskt en stor del av vad den här dagen handlat om minnen, framförallt med min grannis Sofia Wiberg, vi gick en promenad med min hund genom en skog jag inte passerat igenom på åratal, och alla minnen flashade förbi, den skopgen var en del av min barndom, och som vi skrattade oss igenom den skogen, VI var helt enkelt fantasifulla när vi var små , tänkte inte precis dra upp något minne haha, det är lite privat kan man säga x).
Sen efter att vi kanske såg en jordekorre , eller en sork i vattnet så bestämde sig Vilda för att bada i äckligt vatten, så när vi kom hem blev det hundbad och chokladbollsbak.

För att kunna njuta av lite chokladbollar så bestämde vi för att mysa till I am legend, och wow jag rekommenderar den totalt, men småläskig tyckte jag då att den var, eller om jag ska vara ärlig mycket läskig med alla muterade "människor" och "djur". Eftersom jag är så trött orkar jag inte skriva någon form av recension, så ni får helt enkelt se filmen själv och avgöra. Efter filmen skyndade jag mig hem för att se desperate housewifes, lycka på det.

Sen har jag typ halvsovit och duschat, och planerade att lägga mig och läsa en stund nu, medans min cp mobil laddar. NI får ha en underbar natt, jag är sentimental just nu, godnatt <3 // ica


Kommentarer
Postat av: Manda

Ja kunskapsgymnasiet i Globen xD NV

Du då?

2008-04-23 @ 09:55:17
URL: http://www.blondochsmart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0